ایلیای منایلیای من، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 14 روز سن داره

امانت الهی

سومین مروارید پسملی

1392/4/18 22:31
نویسنده : مامان فندوق
333 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشقه من فدات بشم که سومین دندونتم در 16 تیر ماه 92 نمایان شد عشقم

 

مبارکت باشه عزیزم

این دفعه تب نکردی خدارو شکر فقط خیلی بیتاب بودی خیلی جیغ میزدی

قیافه من اینجوری سوال خدایا این چرا اینجوری میکنه وااااااااااااااااااااا !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

دیگه گفتم بعلهههههههههه آقا تا صب در خدمته دوستانه و منم باید تا صب گوسفندارو بشمرم تا بلکم شما بخوابی

اما شما منو رو سفید کردیو ساعته 12 خوابیدی تا 6 صب منو میگی بغل گفتم ای جونم

اما باز ساعته 6 جیغ وگریه که بهت استامینفن دادمو خوابیدی تا 12 

فدات بشم من که وقتی بیدار شدی شروع کردی به آواز خوندنو بازی کردن

و اینچنین دندونه سوم هم نمایان شد

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

آرزو مامان امید
21 تیر 92 16:34
حمیده جون وبلاگ جدید مبارک یاشه
مروارید جدید پسملی هم مبارک باشه
ایشالله که همه دندوناش بدون درد و ناراحتی در بیان


مممنونم دوستم
قربونت
مامی
22 تیر 92 15:07
ای جونم خدا حفظش کنه
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به امانت الهی می باشد