ایلیای منایلیای من، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 23 روز سن داره

امانت الهی

دوستم خوش اومدی به شهرمون

1392/8/5 17:30
نویسنده : مامان فندوق
1,263 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسره خوبم برامون مهمون اومده بهترین و تنها ترین دوستم کسی که من عاشقانه دوستش دارمو هر کاری که بگه براش انجام میدم آخه خیلی مهربونه الهی قلبونش بشم من

پسرم خاله مژگان از رامسر اومد پیشمون اما خیلی زود رفتنو منو با این همه دلتنگی تنها گذاشتن

حالا الان برات عکساشو میزارم یادگاری بمونه برامون

ایلیا و منیلا در حاله بازی

الهی قربونه جفتتون بشم من

خاله مژگان عشقه من تو پارکه رو به رویی خونمون

من با شما دوتا وروجک

اینجام حرم رفته بودیم چقدر خوش گذشت

منو عشقم

بابایی و عمو مرتضی

هههههههههه الهی قربونت برم من که تو منو میخواستی منیلیا هم دوربینو

منیلا در حاله الله و اکبر کردن تو حرم

عمو مری و دوستمو عشقه دوستم

منیلا فندوقی

من عاشقه این اداشم الهی دورش بگردم

خوب عکسان تموم شدن

تو این چهار پنج روزی که خاله مژی اینا خونمون بودن خیلی بهمون خوش گذشتو توام حسابی با منیلا بازی کردی

آهان راستی یادم رفت بگم خاله مژی یکی از دوستایه نی نی سایتیه مامانه و منو خاله اونجا با هم آشنا شدیم من همین جا از بنیان گذاره نی نی سایت کماله تشکرو دارم که باعث شد من یه دوسته خوب ویه خواهره خوب پیدا کنم

مژییییییییییییییییییی عاشقتم دوستم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مژی مامان منیلا
5 آبان 92 21:30
عاشقتم خواهر خوبم . تو هم بهترین و دوست داشتنی ترین دوستم هستی گلم . بهترین مسافرتی بود که توی عمرم داشتم. بخدا اصلا دوست نداشتم برم بیرون ... دوست داشتم همش پیش تو باشم تا از لحظه لحظه با تو بودن لذت ببرم . عاشقتم .




فدات بشم عزیزم بوس بوسه


niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به امانت الهی می باشد