ایلیای منایلیای من، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 23 روز سن داره

امانت الهی

چرا ؟ آخه چرا خوب نمیشی گلم؟

1392/8/7 21:42
نویسنده : مامان فندوق
683 بازدید
اشتراک گذاری

الهی بمیرم برات گلم چرا سرفه هات خوب نمیشه ؟ 

از روزه تولدت سرما خوردی سرما خوردگیت خوب شد اما سرفه هات چرا خوب نمیشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ 

میدونم توام مثه من خسته شدی از این وضعیت ناراحت

 میدونم از اینکه سرفه هات باعث میشه گلوت درد بگیره خسته شدی  الهی تمامه دردو بلات بخوره تو سره من مامانم خوب شو بخدا دیگه مامان داره دق میکنه 

خدایا پسرمو خوب کن

پسندها (2)

نظرات (3)

وروجک ما
9 آبان 92 0:05
سلام الهی بگردم ایلیا رو انشالله زودی حالت خوب شه عزیزم همش تو فکرتم راه رفتنم مبارک از این به بعد مامانت باید دنبالت باشه یکم از تنبلی دراد آدرس وبتو گم کرده بودم چه خوب که برام پیام گذاشتی بوووووووووس خیلی دلم برات تنگ شده مامانش فدات بشم عشقممممممم
afiii
26 آذر 92 19:15
سلام لیلیای من، عزیزم ﺩل من زوﺩی خوب شو عشقم مامانی ﺩلش کوچولویه طاقت نﺩاره سرفه هاتو ببینه، قربون پسر نازم برم من
سانی
6 دی 92 20:22
عشق خاله بمیرم برات . حسودا و دشمنات سرفه کنن تو نکنی انشالله به حق فاطمه زهرا انشالله زودی خوب شی و ناراحتیتو نبینم بوووووووووووووس
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به امانت الهی می باشد