ایلیای منایلیای من، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 23 روز سن داره

امانت الهی

تنهاترین بهونه من برای ادامه زندگی تولدت مبارک

1392/6/31 21:16
نویسنده : مامان فندوق
441 بازدید
اشتراک گذاری

سلام ناز دونه مامان عزیزم روزه تولدتم اومد

چقدر زود گذشت نازنینم یک سال با تمامه خوشهاش ، ناراحتی هاش ، استرس هاش گذشت باورم نمیشه یک سال!

چه شبها که تا خوده صبح بیدار بودی و فقط گریه میکردی منم به شدت نیاز به خواب داشتم

چه شبهاکه شیرم سیرت نمی کردو تو تا صب جیغ میزدی و من بالاخره تسلیم شدم و بهت شیر خشک دادم کاری کردم که تا عمردارم خودمو نمیبخشم که باعث شدم از آغوشه من محروم بشی اما جانه مادر مجبوربودم وگرنه شما گرسنه میموندی عزیزکم ببخش جانم ببخش

فدایه آقو اوقون کردنت برم من که قشنگترین صدایه دنیا بود 

گذشت ذوقه غلت زدنت  

 

چه زیبا سینه خیز رفتی ودله منوبردی

فدایه استقلالت شوم مادر که شبها خودت دنباله شیشت میگشتی و بدونهاینکه منواذیت کنی شیشتو برمیداشتی و میخوردی

فدایه چهار دستو پا رفتنت برم که انگاردنیا روبهم دادن

پسرکم تو باعث شدی من طعمه زیبایه مادر شدن را بچشم 

عاشقانه دوستت دارم

تولدت مبارک تنهاترین بهانه برایه زندگی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مريم مامان كيان
13 مهر 92 14:50
خدا واست حفظش كنه اين پسرك نازنازي و خوشگلو
ببوسش از طرف من


مسیس عزیزم بوس
خدا کیانم برات نگه داره
موچچچچچچچ
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به امانت الهی می باشد