ایلیای منایلیای من، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 23 روز سن داره

امانت الهی

روز شمار زمینی شدنت

1392/5/13 2:58
نویسنده : مامان فندوق
609 بازدید
اشتراک گذاری

سلام ناز دونم 

الهی فدات بشم من که داری یک ساله میشی گله قشنگم

باید سریع تایپ کنم آخه الانه که شما بیایو کاسه کوزه مارو خراب کنی الان خونه مامان جون هستیم شما هم بغله مامان جون نشستی 

بهت میگن ایلیا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

شما میگی بله !!!!!!!!!!!!

الهی فدات بشم که از دیشب یاد گرتی میگی بله

تا روزه زمینی شدنت فرشته من 6 روزه دیگه مونده 

یادش

بخیر پارسال همش چشم انتظار بودم که کی میای تو دلم خیلـــــــــــــــــــی زود گذشت آرزو دارم برگردم دوباره به روزه تولدت و به هوش باشم که موقعی که پا به این دنیای پر دقدقه میزاری خودتو تنها نبینی بینه یه عده آدمه غریبه حس کنی مادرت کنارته اما فرزندم شرمندتم ببخش که حالم بد شدو مجبور شدم بیهوش بشمو تا آخره عمرم حسرت به دل بمونم

خیلی دوستت دارم ناز دونم

فک نکنم امسال به خاطره اسباب کشی بتونم برات تولد بگیرم انشاالله ساله دیگه حسابی برات جبران میکنم میوه وجودم

عـــــــــــــــــــــــاشقتم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامانی درسا
19 مرداد 92 20:37
عزیزم تولدت هزاران بار مبارک انشاالله در پناه حق همیشه شاد و سلامت باشی
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به امانت الهی می باشد